Yhdessä olemme enemmän

Tukiliitto vahvistuu yksittäisten ihmisten ja organisaatioiden osallistumisesta ja lahjoituksista.

Jokainen tarvitsee toisen ihmisen tukea

Kehitysvamma tarkoittaa vaikeutta oppia ja ymmärtää asioita. Vammat vaihtelevat lievistä vaikeisiin. Kehitysvamman tilalle ja rinnalle on tullut muita käsitteitä. Tukiliitto on olemassa kaikkia varten, joilla on haasteita oppimisen ja ymmärtämisen alueella, diagnoosista riippumatta. Kaikille ihmisille elämän tärkeät asiat ovat hyvin samankaltaisia, vammasta riippumatta. Jokainen haluaa löytää oman juttunsa, opiskella, tehdä työtä, harrastaa, ystävystyä ja rakastaa. Me kaikki tarvitsemme myös toisen ihmisen tukea – enemmän tai vähemmän.