Tapparan Taitoluistelijat Tampere Oikeudet kuuluvat kaikille

Elämykset kuuluvat kaikille, vai mitä?!

Siksi Tapparan Taitoluistelijat haluaa tarjota Jääprinsessa Tuhkimo -taitoluistelunäytöselämyksiä su 31.3. klo 17-18.30 Tampereen Hakametsän jäähallissa pienille ja isoille, joilla on kehitysvamma tai muuta vastaavaa tuen tarvetta sekä taloudellisista tm. syistä haasteita osallistua kaikille avoimiin, maksullisiin perhe-, liikunta- ja kulttuuritapahtumiin. Tapparan Taitoluistelijat lahjoittaa tapahtumaan kymmenen vapaalippua (arvo 180€) Koska kaikilla on oikeus elämyksiin, haastamme myös Sinut, perheesi ja harrastus- tai työporukkasi lahjoittamaan, jotta saadaan mahdollisimman moni mukaan tapahtumaan. Myös yritykset, järjestöt ja muut yhteisöt innolla mahdollistamaan elämyksiä ja kannustamaan samalla Tapparan eri ikäisiä taitoluistelijoita! Lahjoittamalla esimerkiksi: 8€ annat elämyksen yhdelle 3-12 -vuotiaalle (0-2v ja henkilökohtainen avustaja maksutta) 23€ tarjoat laatuaikaa yhdelle vanhempi-lapsi -parille 46€ järjestät yhteisen hetken perheelle (2 aik. ja 2 lasta) 75€ annat kivan kokemuksen viiden hengen porukalle (yli 12v) Myös muut summat ovat enemmän kuin tervetulleita, kiitos jo etukäteen! Lahjoittaminen on helppoa ja turvallista. Lahjoittaa voit 28.3.2019 asti. Kannattaa kuitenkin toimia pian, sillä lahjoittajana saat omat tai vaikka yrityksen tiedot ja tervehdykset näkyville Tukiliiton www-sivuille. Voit lahjoittaa myös anonyymisti. Ja mikä tärkeintä Tukiliiton työntekijät lunastavat ja toimittavat lippuja eteenpäin sitä mukaan, kun lahjoituspottia kertyy. Viimeistään heti kampanjan päätyttyä. Lisätietoa Jääprinsessa Tuhkimo- esityksestä: :http://taitoluistelu.tappara.fi/taitoluistelu/ajankohtaista/Kevatnaytos__Jaaprinsessa_Tuhkimo_330.html’ tai https://www.facebook.com/events/400754600501379/ ja Tukiliiton toiminnasta www.tukiliitto.fi Tiedustelut: Heidi Mattila, puheenjohtaja, Tapparan Taitoluistelijat p. 050 562 7739, mattila.heidi@yahoo.com ja Tukiliiton puolesta yhteyshenkilönä: Sirpa Mäkinen, kehittämistoiminnan esimies p. 040 681 9666, sirpa.makinen@tukiliitto.fi

Kerätty yhteensä:
Tavoite: 1 000 €
Kausi:
6.3.2019 28.3.2019

Lahjoitukset:

Uusimmat lahjoitukset

{{don.Amount | number:0}} €
{{don.Name}}
{{don.Message}}
Tapparan Taitoluistelijat
{{don.MessageAnswer}}
Tällä keräyksellä ei ole vielä lahjoituksia.
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now