Miltä kuulostaisi juokseminen kahden hyvän tavoitteen edestä?

Helsinki City Running Dayssa voit tehdä hyvää juoksullasi myös muille! Liity Tukiliiton Helsinki City Running Dayn joukkueeseen ja tee kaksin verroin hyvää. Liittymällä joukkueeseen autat Kehitysvammaisten Tukiliiton arvokasta työtä.

Suomen suurimmat juoksutapahtumat ovat yhdistäneet voimansa. Jokaiselle on tarjolla riittävää haastetta, kun 18.5.2019 juostaan Suomen suurin puolimaraton Helsinki City Run, jo 39. kertaa järjestettävä Garmin Helsinki City Marathon, joukkuehenkeä tarjoava Helsinki City Marathonviesti ja urbaani 5 km juoksutapahtuma Helsinki City 5 sekä maratonin ja puolimaratonin yhdistävä Helsinki City Double. Päivän aloittaa perheen pienimmille suunnattu lasten tapahtuma Norlandia Minimarathon.

Kuinka voin olla mukana?

Ensiksi sinun täytyy valita itsellesi sopiva matka ja juoksutapahtuma. Sen jälkeen pyydä ystäviäsi, kavereitasi ja perhettä tukemaan juoksuasi.

1. Klikkaa ”Aloita keräys” -painiketta. Tämän jälkeen ohjaudut sivulle, jossa voit helposti luoda oman keräyssivusi.
  2. Kerro kavereille, että juokset tapahtumassa ja kutsu ystäväsi mukaan tukemaan kampanjaasi somessa tai sähköpostilla. Näet tukijasi ja heidän viestinsä heti omalla keräyssivullasi.

Lisätietoa Helsinki City Running Dayn juoksutapahtumista: www.helsinkirunningevents.fi

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now