Kun kaivovettä voisi käyttää, elämä mullistuisi.

Puhdasta vettä vammaisten lasten orpokotiin Keniaan.

{{ collected_gift_amount_formatted }} kerätty

{{ collected_gift_amount | percent_number:8000.0:1:0 }} % Tavoite: 8 000,00 €

KERÄYSTAVOITE ON SAAVUTETTU!

KERÄYSTAVOITE ON SAAVUTETTU! LÄMMIN KIITOS kaikille lahjoittajille! Tarinan jatko-osia voi seurata Tukiliiton sivuilta: www.tukiliitto.fi. Hope and Faith -lastenkodissa Kenian Jujassa elää 48 hylättyä vammaista lasta. Lastenkodilla on aiemmin lahjoituksena saatu kaivo, mutta ei vedensuodatinta, joka mullistaisi elämän monella tavalla. Lastenkoti on aiemmin saanut lahjoituksena ison pesukoneen, mutta pyykki pestään yhä käsin, koska kone ei kestä suodattamatonta vettä. Vedensuodatin vapauttaisi pyykkäämiseen kuluvan ajan lasten tukemiseen ja hoivaamiseen. Teknisesti järkevä ja käyttökustannuksiltaan edullisin aurinkoenergialla toimiva vedenkäsittely-suodatinkoneisto maksaisi asennustöineen noin 8000 euroa. Hankinta on lastenkodille mahdoton, mutta yhdessä voimme muuttaa sen mahdolliseksi. Avun toimittaa perille Water for the World, yhteiskunnallinen yritys, joka tarjoaa vesiratkaisuja haavoittuvassa asemassa eläville ihmisille, jotka kärsivät veden puutteesta. Teknisen toteutuksen lisäksi yritys toimii linkkinä avuntarvitsijoiden ja rahoittajien välillä.

Kiitos, että autat vammaisten lasten orpokotia Keniassa.

Lue orpokodin tarina